Małopolska Akademia Samorządowa.
Badanie satysfakcji klientów urzędów i instytucji administracji samorządowej
Małopolska Akademia Samorządowa to wyjątkowa okazja spojrzenia na trendy i najbardziej aktualne zagadnienia w zarządzaniu publicznym, a przede wszystkim - okazja do dowiedzenia się, jak wykorzystać dobre praktyki w swoim urzędzie. Zapraszamy na praktyczne szkolenia, nastawione na przekazanie konkretnych rozwiązań, możliwych do zaimplementowania w Państwa urzędach.
Celem kolejnego szkolenia w ramach Małopolskiej Akademii Samorządowej jest przedstawienie nowoczesnych i profesjonalnych rozwiązań w obszarze pomiaru satysfakcji klientów urzędów. Eksperci podsuną rozwiązania problemów mogących się pojawić podczas codziennej pracy, odpowiedzą też na pytania i rozwieją wątpliwości jakie towarzyszą codziennym decyzjom osoby kierującej.
Termin szkolenia: 16 kwietnia 2015 r.
Miejsce szkolenia: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Małopolski, Kraków, ul. Grodzka 15/2
HARMONOGRAM
09.30-10.00 Rejestracja uczestników, przerwa kawowa
10.00-11.00 Jak szybko i rzetelnie przeprowadzić badanie? Rozwiązania informatyczne i metodyka SQA_adminTM
11.00-12.00 Jak dowiedzieć się więcej o potrzebach i oczekiwaniach klientów? Studia przypadków.
12.00-12.30 Przerwa kawowa
12.30-13.30 Co wynika z badań? Od standardów obsługi i dress code po zmiany w organizacji wewnętrznej.
13.30-14.00 Zakończenie części szkoleniowej, wręczenie certyfikatów
14.00-15.00 Dla zainteresowanych: konsultacje indywidualne z ekspertami oraz czas na wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami przy kawie
Szkolenie jest nieodpłatne.
W celu dokonania zgłoszenia uczestnictwa prosimy o przesłanie uzupełnionego formularza zgłoszeniowego (załączony poniżej) na adres: biuro(at)sgpm.krakow.pl lub numer fax 12 421 74 65.
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń, przy czym pierwszeństwo przysługuje członkom SGiPM.
**********
Formularz zgłoszenia, plik docx >>>
2015-04-16